Thursday 3 January 2013

since when??

since when aku jadi pemarah ni??
since when aku ni pendendam?

i am sorry to someone yg always kena marah..
maybe aku seorang yg pendam semua dalam hati..
tapi bila sekali nk keluar,someone ni la yg always jd mangsa...
hate myself bcs being such a stupid person..
yg tak pikir panjang..yg ikot sesedap bahasa je..
yg tak pikir perasaan org lain..yg ego..yg yg yg mazmumah yg ada dlm diri ni...


my personality change as i'm with that 'someone'..
is it bcs i'm too comfortable with that 'someone'?
and maybe ditambah plk dgn ego yg tggi mengalahkan bukit broga..
so,aku pon sesuka hati melepaskan amarah pada dia...


yg menambahkan kemengongan diri bila..
tgh mintak maaf to that 'someone',aku tiba2 nak angin plk..
langsung tak boleh control emosi...
arggghhhh...


bak kate org...
terlajak perahu boleh berundur,terlajak bahasa binasa..
padan la dgn muka aku...


so,to that someone..
i beg you for a forgiveness...
i'm really100x sorry....
if i can turn back time,i promise this wont be happen...




1 comment:

  1. Easy to forgive.hard to forget.tapi cinta tetap kukuh antara sy dan awk.setiap detik asyik teringat awk.biar luka masih mengalir darah.biar mata mengalir air.tiada sebab untuk sy tidak menerima awak.tapi ingat!jangan sy anggap boneka.anggap sy sebahagian dari hidop awk.takot untuk memaki.sayang untuk dibelai.usaha awk tok pujuk sy tidak sampai.buang la ego awk.takot nnt makan diri.menyesal tak sudah.sekarang ni.awk pilih la.nk kekal bersama sy atau cari teman pengganti yg baru.

    ReplyDelete

YOU & ME

Daisypath Anniversary tickers